- წაახალისეთ სკოლამდელი ბავშვები გამოიჩინონ ინიციატივა.
- ჩართეთ სკოლამდელი ასაკის ბავშვები ისეთ საქმიანობაში, რომელიც მათ წარმოსახვის უნარს გააძლიერებს.
- პერიოდულად მიეცით შესაძლებლობა, თავად აირჩიონ , რისი გაკეთება სურთ.
- სკოლამდელი ასაკის ბავშვები წაახალისეთ, რომ რაც შეიძლება მეტი ითამაშონ ერთმანეთთან. ამ ასაკის ბავშვებს თამაში ხელს უწყობს, რომ განვითარდნენ არა მხოლოდ სოციო–ემოციურად, არამედ კოგნიტურადაც.
- დაეხმარეთ დაწყებითი კლასის მოსწავლეებს გახდნენ ბეჯითნი დაშრომისმოყვარენი.
- მასწავლებელმა უნდა დაანახოს ბავშვს, რომ მას რაღაცების გაკეთება შეუძლია, რასაც ვერც კი წარმოიდგენდა.
- დაწყებით კლასებში მასწავლებელმა მოსწავლეებს ისეთი დავალებები უნდა მისცეს, რომელიც მათგან ძალისხმევას მოითხოვს, მაგრამ არ აღემატება მათ შესაძლებლობებს.
- მტკიცედ მოსთხოვეთ ბავშვებს იყვენე პროდუქტიულნი, მაგრამ ზედმეტად არ გააკრიტიკოთ ისინი.
- განსაკუთრებული მოთმინებით მოეკიდეთ ბავშვების უნებლიე შეცდომებს.
- ხელი შეუწყეთ პიროვნების განვითარებას მოზარდებში.
- წააქეზეთ მოსწავლები დამოიუკიდებლად იაზროვნონ.
- გამოაკვლევინეთ მოზარდებს, რა სურთ ცხოვრებაში.
- წაახალისეთ, რომ მოუსმინონ რელიგიურ, პოლიტიკურ და იდეოლოგიურ საკიტხებთან დაკავშირებულ დისკუსიებს, ეს მათ პოზიციის ჩამოყალიბებაში დაეხმარება.
- გააანალიზეთ, ერიკსონის მიხედვით, ფსიქო–სოციალური განვითარების რომელ სტადიაზე იმყოფებით თავად თქვენ.
четверг, 22 октября 2015 г.
რჩევები მასწავლებელს - ერიკ ერიკსონი
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий